از طراحی سایت تا رشد کسب و کارتان در فضای دیجیتال

سئو چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

رقابت در فضای مجازی هم مانند بازار همیشه چالش بر انگیز بوده است. همان گونه که صاحبان کسب‌و‌کار در فضای معمولی برای جذب مخاطب و فروش به تبلیغات روی می آورند، در فضای مجازی هم باید تبلیغات کرد. برای جذب مخاطب و فروش باید در کانال‌های مختلف هزینه کرد. مانند سایت، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های پر‌مخاطب و…

اما تا کی می‌شود هزینه سنگین تبلیغات در فضای مجازی را پرداخت کرد. به هر حال بودجه محدود است. از طرفی نتایج تبلیغات هم ناپایدار هستند، یعنی تا زمانی که هزینه کنید می‌تواند برای شما ورودی بیاورد، و به محض اتمام بودجه یا توقف آن، وروی سایت هم به شدت کاهش می‌‎یابد.

استفاده از خدمات سئو

بنابراین باید به سراغ تولید محتوای متناسب با کسب‌و‌کارمان و همچنین مخاطب پسند رفت. و با تکنیک‌های سئو این محتوا را در موتورهای جستجو معتبر کرد، در این صورت موتورهای جستجو هم ما را به کاربران پیشنهاد میدهند.

در این لحظه کاربر به سمت شما آمده و می‌توانید او را به مشتری تبدیل کنید. در این جا هم خبری از هزینه‌های گذاف تبلیغات نیست و با هزینه کمتری قابل اجرا است. ضمن اینکه نتایجی که به روش سئو حاصل میشوند بسیار پایدارتر و دارای اعتبار بیشتری هستند.

قیمت سئو سایت، هزینه و تعرفه اجرای آن

هر چند تولید محتوی و سئوی سایت هم هزینه های مربوط به خودش را دارد اما نتیجه به دست امده از آن پایدار است و میتواند تا مدتها برای شما بماند. در ضمن اینکه هر چه پروژه سئو بهتر و دقیقتر انجام شود مخاطب واقعی‌تری به سمت شما می‌آورد که به نوبه خودش می‌تواند راحت‌تر به مشتری تبدیل شود. در این صورت کسب و کار دیگر نیاز نیست دائم به سراغ روش های تبلیغاتی دیگر برود، بلکه متناسب با حوزه‌کاری و پارامترهای دیگر به صورت برنامه ریزی شده از تبلیغات استفاده میکند و مابفقی کار را به سئو می‌سپارد.‌

قیمت سئو | هزینه سئو سایت وردپرسی

انواع روش‌های محاسبه هزینه‌ها‌ی سئو :

  1. اجرای سئو به صورت یک پروژه و اعلام هزیمه آن به کارفرما
  2. اجرای سئو به ازای هر کلمه کلیدی و دریافت هزینه برای رتبه گرفتن همان کلمه کلیدی
  3. بستن قرار داد ماهیانه با کارفرما برای یک مدت مشخص و اجرای سئو برای تعداد مشخصی از کلمات کلیدی
  4. اجرا به صورت یک پکیج 

بخش های اصلی موثر در هزینه سئو :

  • آیا سایت قبلا فعال بوده و سئو شده و در حال حاضر نیاز به بهینه سازی دارد، یا از ابتدا نیاز به سئو هست.
  • نوع سایت، هدف سایت، پیچیدگی و تعداد صفحات آن
  • تحلیل رقبا
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ایجاد یا بهینه سازی بک لینک‌ها
  • نوع نگاه کارفرما به اجرای سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *